Online radionica Digitalizacija poslovanja u OCD
Zaposlenice Udruge sudjelovali su 6.11.2025. na online webinaru „Digitalizacija poslovanja u OCD“ organiziranog od strane ACT GRUPE koji je vodio Stjepan Mikec.
Radionica je bila posvećena unaprjeđenju svakodnevnog rada u organizacijama civilnoga društva kroz digitalne alate i strategije. Sudionici su se upoznali s digitalizacijom projektnog menadžmenta i alata poput Monday.com, Trello i Asana. Detaljno smo prošli kroz osnovne upute o radu i korištenju navedenih alata na prijemjeru ACT Grupe. Jedne od tema koje smo obradili su o učinkovitoj internoj komunikaciji i timskom suradnjom. Također o digitalnim sustavima za upravljanje dokumentima (Google Drive, Dropbox, OneDrive), gdje smo također prošli detalje na primjeru ACT Grupe TE O digitalnim uslugama za korisnike.
Tijekom webinara istaknuti su i glavni izazovi u OCD-ovima a to su raspršene informacije, dvostruki unos podataka, loša interna komunikacija, nedostatak sustava za praćenje zadataka i korisnika te strah od novih tehnologija.
Webinar je također pojasnio razliku između digitalizacije što znači uvođenje digitalnih alata i zamjena ručnih procesa i digitalne transformacije koja obuhvaća strateško preoblikovanje organizacije, procesa i kulture.
Stečena znanja bila su iznimno korisna te se planira dio stečenog znanja prijetiti u praksi poslovanja Udruge.
